Sammanfattning av helgen.

Fy på mig att jag inte bloggat på länge. Har verkligen haft minst sagt fullt upp. Ska ju ha 25års fest i helgen & vi ska vara i garaget hade vi tänkt så det behövdes fixas till där också. Spännande! 

I Fredags så hade en av mina bästa vänninor Rebecka Tell tjej kväll hemma hos sig & det var minst sagt livat ;) Verkligen jätte kul!























På Lördagen sedan drog jag, Kristoffer & Hugo till Fkp för att köpa gräsfrö & bestämma husfärgen. Dessa färger tror jag det blir. Den mörkar på simsbrädor, knutar & runtfönster & den ljusa på fasaden. På kvällen grillar vi här med Emelie, Johan & Kjell-Arne.


Johanna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0