Kristoffers 25 års fest.

Ojojoj.. Vilket fylle party de blev. Eller jag var iaf full.. Vet några till som var det ;) Vi befann oss i vårt garage som jag tyckte blev en riktigt bra festlokal! Tyvärr hade jag inte kameran framme, eller det kanske var tur. Kameran hade nog inte överlevt denna kväll. Iallafall, folket kom vid 18 & då åt vi pasta sallad som vi gjort tidigare på förmiddagen. Sedan blev det lite glass på det också. Mums! Dock ajjabajja för mig som inte BORDE äta socker. Men har nu börjat äta kromtabletter mot sockersuget, som jag inte kan stå emot. Hoppas hoppas det hjälper! Tillbaka till ämnet. Efter maten kom det lite mer folk & det blev mycket drucket under kvällen. Haha! Vet inte vad det var för fel på mig då jag alltid är den som fryser på kvällarna, men inte denna då jag och syster sprang runt i bara bh :/ Aja gjort är gjort. Var nog den halva flaskan Mintu som jag drack. Det bästa på kvällen var ju ändå att Sverige vann hela Eurovision!! Så jävla bra. Lyckat att vi hade tagit ut TV:n till garaget också.Dagen efter förstod jag varför jag inte druckit på över ett halvår och innan dess ett helt år. Mådde SKIT & saknade mitt älskade barn som var hos mormor & morfar.

Dagen efter. Dra mig vad det luktade vidirigt där inne:/







Johanna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0