Spegel i hallen?

Sitter här & funderar på hur jag ska göra... Har en spegel som sitter i det rummet som vi ska ha glasverandan. Där sitter den om du frågar mig till ingen nytta. Den var tidigare guld men jag tyckte inte det var fint så målade den grå. Har nu ev planer på att måla den vit & ha den i hallen precis när man kommer in. Vi har nämligen ett elskåp i den väggen som jag inte tycker är jätte vackert. 

Vad tycker ni?
Ska jag ha den på den väggen? Ska den vara vit eller grå? 





Johanna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0