Hallen.

Tänkte att det var dax att visa lite bilder på hallen, är ju trots allt det första man ser när man kliver in i huset. Bestämde mig för att måla spegeln som jag visade häromdagen & tog lite bilder under tiden, tänkte nämligen ladda upp en tutorial på hur jag gjorde en dag i veckan. Så ni som är intresserade kan ju hålla ögonen öppna ;) Spegeln hamnade inte på den väggen jag från början hade tänkt utan blev att jag flyttade om lite hejvilt. 

Före bilder, lite svårt att se då jag inte tog så mycket bilder före :/ Men rakt fram var det en vägg med en lite toa innanför som vi tagit bort. Vi har tagit bort väggar & satt upp nya. Men hjälp av lilla pappa. Vi har lagt samma marmor golv som i badrumet & på väggarna fick det bli pärlspont. Pardörrarna som leder in till badrummet har ni kanske sett tidigare på bild.








Mycket jobb senare blev det så här. Dock inte riktigt färdigt än. Visst blev spegeln bra! Är såå nöjd!








Johanna 
Love to you <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0