Den enes skräp är den andres skatt.

Jag har hittat lite skatter här på gården, iaf som jag ser det. Många skulle säkert se det som skräp. Jag tycker det är så sjukt fint att ha ett ljust rum med ngn enstaka detalj här & var i lite olika "material". Något gammalt, något rostigt, något i föråldrat trä, något i betong. Love it ;) Vi har iaf hittat lite små fynd här på gården. Tänkte visa er några av dom.

En gammal radio hittade Kristoffer på vinden. Såå fin! Synd bara att "rattarna" fattas.



Hittade ett gammalt skolatlas & en tablett burk som vi hittade på vinden.



Gamla registrerings skyltar hittade jag ute i en jord hög :) 



Johanna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0