Händelserik dag.

Det kan man minst sagt kalla gårdagen. På morgonen gick vi upp vid 6 som vanligt, pga att min lilla herre inte ska sova längre. Vi åkte iväg till Herrljunga för att gå på babysång tillsammans med bland andra Elin & Ossian. Alltid lika trevligt. Påväg hem stannade jag till med Elin i Hulegården för att se hur långt de kommit. Blir verkligen jätte fint!

På em kommer Kristoffers mormor & morfar, moster (tant ;)) Helena, Farmor Annica & Faster Emelie för att gosa med Hugo. Han fick jätte snygga shorts av Kristoffers mormor & morfar. Av Helena fick han jätte färglada spadar & hink. Jag fick en burk goda nötter :) När vi myst & busat med Hugo så gick Emelie en promenad med Hugo tills Offe kom hem & vi andra åkte vidare till Falkskogs akvarium utanför Rångedala. Han hade fått in del Malawi Ciklider som jag är sugen på men först ska mina golden yngel få bli större & bli av med de förbannade brunalgerna. Igår kväll täckte vi över akvariumet så det får stå i helmörker i 4 dgr så algerna dör.

Nu väntar jag & Hugo på att min söta Sandra Fransson ska komma hit med lilla Alicia & ikväll blir det troligtvis lite ridning hos mitt hjärta Rebecka Tell!

Tant Helena & Hugo. 



Hugo med nya shorts <3



Hugo med nya shorts <3



Gammel mormor Monica & Hugo.



Love Johanna.



Kommentarer
helena karlsson

det var skojsigt<3

2012-05-16 @ 11:16:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0