Badrumsskåp?

Idag har jag & Hugo varit i Broddarpsgården & hjälpt till med vårstädningen. Har inte varit med tidigare men kände att eftersom jag sitter med i styrelsen & är engagerad i föreningen så var det kul att vara med.

Fick ett skåp av farmor & farfars grannar & går nu & grubblar vart jag ska ha det. Det lutar åt badrummet, iaf tills vi köper bubbelpoolen. Problemet är bara att det är ett öppet skåp & den stora delen är gjord för att hänga galgar i. Vet inte riktigt hur jag ska göra där. Behöver ju inte ha galgar i badrummet! Eller? Hmm.. Får grubbla vidare på detta & uppdatera när jag fixat färdigt det. Har ni förslag så får ni gärna dela med er.

Har förövrigt en liten ide på hur jag ska få in en extra inkomst. Får se senare om de blir av & fungerar.

Strax kommer Offe hem & då blir det fika i Hulegården :)

Bild på skåpet nedan!

 
Johanna.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0