8 månaders kontroll.

Då har vi varit i Herrljunga på 8 månaders kontrollen. Min lille kille är inte så liten. Väger 11kg & är 75 cm lång. Stolt mamma. Sötast i hela världen är han. Efter kontrollen åkte vi till min farmor & farfar & tjöta lite. Nu är vi hemma igen & väntar på en tjej som ska hämta ett pallbord som är sålt. Kristoffer kommer väl hem om ngn timme också & då är det bara att gå på veden igen. 


Sitter & såpnar lite på vad jag ska göra mer för modeller på pallborden.



Love Johanna.


Kommentarer
Lina

Oj stor kille! Aron vägde 11 kg nu när vi va där i måndags :) Han är 16 månader, hihi ;-)



Hoppas ni mår bra förövrigt, jätterolig blogg & jag följer er.



Kramar Lina och Aron

2012-05-17 @ 20:06:47
URL: http://miralina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0