4 Maj.

Idag har det varit en trevlig dag. Efter att alla morgon sysslor var fixade & Hugo sovit förmiddags så begav vi oss till Borgstena för att träffa Anna-Sara & hennes lilla Joel. Skiljer ca 2 v på han & Hugo & dom ser ut att ha riktigt kul ihop :) Anna-Sara hade lagat god lunch & efter lite fika på em så åkte vi en sväng till Fristad för att kolla i alla inrednings butiker. Inne på Choic hälsade Jill Jonsson & hennes dotter på Hugo, som som vanligt flinade tillbaka.

Väl hemma så har vi fixat med veden & all "gammal" ved är nu inne i källaren så vedfrådet är redo för ny ved.

Grillade mina egna revbensspjäll som är om man får säga det själv de godaste som finns! De avnjuts nu framför hockey VM som jag älskar (läs försöker älska) ;)

Johanna.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0