Provence is a colorful paint.

OMG färg på Åsen.... Haha! Tänkte faktiskt jag skulle våga mig på lite färg i mitt annars så vita hem. Tänkte det vore kul med lite färg inuti skåpet, ni får fler bilder när skänken är färdig. Vet för övrigt inte hur jag ska göra med bänkskivan. Ska den vara vit? Grå? Eller trä?

Idag har varit en väldigt trevlig dag! Började med att mamma & Elin kom hit, sedan åkte Elin med mig & Hugo till Anna Hård & hennes underbara lilla Nova. Sissela & det goa charmtrollet Stina & Sandra F & hennes söta Alicia kom också på fika. Väldigt trevligt med lite mamma prat :) Sedan åkte jag & Elin till Fkp för att inhandla mat, sprit & presenter till Kristoffers 25 års kalas på Lördag. När vi var hemma igen satte sig jag & Elin med varsin pensel i handen & målade. Kristoffer fick ta busungen Hugo <3 Mina fina killar!

Johanna.

 



Kommentarer
Sarah

Så fräckt med Provence! Jag undrar om inte det skulle vara snyggast med bordsskivan ungefär som det är. Vaxa lite bara (klarvax)...kontrasten mellan det målade och det ruffiga träet kan bli jättefin.

2012-04-27 @ 13:50:31
URL: http://storegarden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0