Miss horses and the riding.

Igår var det en riktigt städar dag, gjorde även 3 tjälknölar av älg & nöt långt in på natten till Offes kalas. Igår eftermiddag ringde min kära vän Rebecka Tell & behövde sällskap till sämsholms fältrittbana. Det kliade minst sagt i fingrarna när hon red på sina två lovande unghästar. Kom på att det är typ 5 år sedan jag red på denna banan :/

Tog några bilder, men kvaliteten var inte den bästa.

Tänkte uppdatera lite senare om Kristoffers födelsedag. 

 
 


Johanna.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0