Ändring badrum.

Jag kände mig inte riktigt 100% nöjd med badrummet tidigare, här kan ni se bilderna på hur det sett ut från allra första början: http://lantligaasen.blogg.se/2012/april/badrum.html . Jag har målat om stolarna & bordet som farfar gjort & blev väldigt nöjd! Kände väl att eftersom jag inte har ngt annat i trä i badrummet så fick även detta bli vitt med lite "sliten" look. Sedan fick jag ju ett skåp av farmor & farfars granne som jag fixat till. Blev också lite "sliten" look på det. Använde mig av svartvax på skåpet för att det skulle se gammalt & smutsigt ut :) Snyggt tycker jag mot dom helt vita väggarna. Där jag hängt tunikan har jag tänkt att jag ska köpa varsin morgonrock till mig, Kristoffer & Hugo, men för att det inte ska se för tomt ut så får den hänga där tills vidrare. Var på Hemtex igår & fick se dom lavendel lila handukarna & kände att dom ska jag ha! Passar perfekt till mina gardiner som jag har i dörrarna! Köpte bara två stora & två små tills jag har råd att lägga mer pengar på handukar. Nu är det bara jacuzzin & några spottar som fattas sedan känner jag mig HEL nöjd :)

Bild på skåpet tidigare:



















Visst blev det en klar förbättring?

Love Johanna.



Kommentarer
Sarah

Så fint Johanna!

2012-05-25 @ 12:17:39
URL: http://storegarden.blogspot.se
Sarah

Så fint Johanna!

2012-05-25 @ 12:18:26
URL: http://storegarden.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0