Birthday

Grattis till lilla syster Elin som fyller år idag! För exakt 17 år sedan fick jag världens bästa födelsedags present, en liten syster på min 6 års dag :D Ville egentligen fått en cykel men nu i efterhand kunde jag inte fått ngt finare ;) Mamma & pappa prickade in det bra!

Till ngt mindre kul. I natt ramlade lillkillen ut vår säng. Fy vad hemskt! Var ingen fara med honom men man blir ju väldigt rädd!

Idag blir det till att jobba på taket & i källaren sedan ska vi till BVC för att kolla vf Hugo kliar sig i örat. Efter det blir det en sväng till Riika för att köra lite böjträning med henne. Jobbar henne från marken med Akademisk inriktning & hon är jätte duktig!

Kan inte offe vakna snart! Jag vill ha sång & morgon present :)

Johanna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0