Studenten 5 Juni-08

Saknad, saknad, saknad.. Önskar man kunde dra tillbaka klockan ibland...

Jag gick på plönninge gymnasiet inriktning ridsport i Halmstad, där jag också bodde på internat. Började 2006 & träffade otroligt många underbara människor. Dels mina underbara sambos (vi flyttade ju runt lite) & alla underbara klass kompisar. Önskar jag kunde beskriva hur mycket jag saknar er! Känns som en stor klump i magen när jag sitter & tittar på bilderna från studenten, så jag kände att det kanske hjälper om jag skriver av mig. Vi MÅSTE ses snart, känns som jag förlorade en del av mig själv när vi slutade & skiljdes åt. Kommer ni föresten ihåg hur jag grät när vi skulle åka hem från krogen på studentdagen? Insåg då att jag kanske inte skulle få se många av er igen. Har ju bara träffat ett fåtal nu 4 år efter :( Jag grät så jag fick en panik attack & spydde. Värsta dagen i mitt liv, fast ändå bästa på något konstigt sätt.

Satt som sagt & kollade på bilderna från studenten men känner ju då som vanligt att det är ngt som saknas. Jo min underbara Sara Jansson som jag bodde ihop med under tiden hon gick på Plönninge. Älskar dig så otroligt mycket! Fy sitter här & lipar nu :( Kunde inte låta bli att ringa dig & som vanligt när jag hör din norrlänska röst så börjar jag lipa. Vi måste ses snart! Kommer säkert lipa ihjäl mig precis som för 5 år sedan när vi träffades senast. Du var min bästa vän & kommer alltid att vara. <3 




Börjar med en bild på Sara Jansson <3 Denna bilden är den "värsta". Kan inte kolla på den utan att lipa. DU SKULLE JU TA STUDENTEN MED MIG!!



Jag & sötaste Maria! 



Hela gänget. Vi var dom bästa NP 05D



Jag & min första sambo Antonia. Älskar dig!



Påväg in i kyrkan. 



Nu börjar vårt liv ihop <3.



Emma <3



Emma & Antonia <3



Maria <3



Sara <3



Linnea & Sofia <3



Sara <3



Linus & Emelie <3



Emma <3



Emelie <3



Sara <3

Ni är så fina alla mina vänner <3 
Saknar er otroligt mycket!

Love Johanna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0