Pallbord.

Har nu efter att jag fått sålt det ena pallbordet gjort dels ett likadant till men också en ny design. Det blev riktigt bra. Till och med så bra så Kristoffer säger: - Ska vi verkligen sälja det? Ja jag kommer sälja detta eftersom vårat tv rum inte är iordning ännu så känns det inte kul att ställa in ett "nytt" bord. Ska självklart göra mig ett eget när det finns en rättvis plats för det! Väntar nu på bilder från tjejen som köpte bordet i Borås som jag sedan tänkt dela med mig här. Bordet är färdigmålat efter mycket tejpning, målning & olika vaxer. Puuuh. Men det är kul! Speciellt roligt när man får arbeta med Annie Sloans Chalk Paint som jag inte kan få nog av. Den kan  ni antingen köpa direkt i Alboga eller beställa på http://www.storegardencountryliving.com/ .Tänkte att jag lägger ut bilder här först & kollar om ngn är intresserad av att köpa det. Kommer annars lägga ut det på blocket på söndag (då det säljer bäst på söndagar) för 500:-. 

På bilderna har jag inte satt ihop två st ännu & inte heller hjul men ni får använda fantasin ;)







En bild på det jag fått sålt. Som jag även har ett till av som bara ska sättas ihop.



Love Johanna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0