Borås.

Imorse åkte vi till Borås för att göra en del ärenden. Vi började med att shoppa lite kläder på knalleland. Jag köpte två klänningar, strumpbyxor & min älsklings fondation Clinique superbalanced makeup. Kristoffer köpte sig lite kläder med. Blev ett par byxor, en t-shirt & en tunn långärmad. Direkt efter det hoppade vi in på färgbolaget i Borås för att kolla lite färg till fasaden. Måste bestämma oss snart för om 1 mån sätter vi igång med takbytet & då ska vindskivorna målas. Haha, Hugo kissade ner sig i affären. Eller rättaresagt mamma hade klämt lillen i blöjan så den hamnade utanför. Efter det gav vi oss av mot Dalsjöfors & hoppa in på "vårt" försäkringbolag för att hämta lite brandsäkerhets prylar. Sedan svängde vi in på Dalsjöfors slakteri & hämtade massa kött. Nu sitter vi helt däckade här...

Står nu mellan Ottossons linolje färg eller DEMI DEKK ultimate helmatt... grubblar vidare på detta.

Johanna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0