28 mars.

Nu har jag inte uppdaterat på några dagar. Typiskt mig. I helgen har iaf Kristoffer jobbat så jag åkte till Ikea med Evelina & inhandlade lite nödvändiga saker. Det blev ganska mycket prylar & med tanke på Evelinas hylla insåg vi att vi skulle få problem att få in allt i passaten, men det gick efter många om & men. Dessutom hade vi ju med Hugos barnvagn & Hugo med så klart.
Sedan har det inte hänt så mycket, utan jag har fixat här hemma med hönshuset så gott det går med tanke på att Hugo kräver 100% uppmärksamhet när han inte sover. Det är en del kvar på hönshuset men jag hoppas vara klar till på söndag. Eller jag SKA vara klar till på söndag då kycklingarna ska hämtas hos Sara.
Igår kom räkningen för avloppet också. Fyyyyy säger jag bJohannaara. Inte kul & inte billigt!
Idag har jag varit & handlat lite prylar till hönshuset. Foder. Vattenautomat. Foderränna & kutterspån. Idag kom också Kristoffer hem med de underbara tapeterna från Midbec som ska pryda trapphuset. Tyvärr är inte tapetsering första prio nu utan det får bli längre fram. Kanske en regning dag.

 

Johanna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lantliga Åsen

Här på Åsen i Broddarp bor jag, Johanna Blomdahl tillsammans med min fästman Kristoffer Berglund & vår älskade son Hugo. Ni kommer kunna läsa om allt mysigt som pysslas med här på Åsen. Inredning. Renovering. Familjen. Mamma ledighet. Hugo. Den känsla som inspirerar oss under vårt arbete är inslag av lantligt, ljust & mysigt, hoppas ni gillar vad ni ser & om så är fallet skulle en kommentar värma.

RSS 2.0